S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

  Roxory novej generácie      |    0949 590 275    |    info@eko-vystuze.sk     |


» Ako nakupovať

V internetovom obchode www.eko-vystuze.sk môžete nakupovať ako:
- registrovaný zákazník  súkromná osoba alebo VO partner
- neregistrovaný zákazník

Výhody registrácie
Ak sa zaregistrujete získavate prístup k histórii všetkých vami uskutočnených objednávok a pohodlný nákupu ďalšieho tovaru (nemusíte opakovane vypĺňať objednávkový formulár ako neregistrovaný zákazník). Taktiež budete včas informovaný o akciách a novinkách. Budete mať prehľad o tom v akom stave sa vaša existujúca objednávka nachádza. Dostanete zľavu podľa toho do akej skupiny zákazníkov patríte.

História objednávok a stav zásielky
Po novom je možné aj bez registrácie zistiť stav objednávok alebo históriu a to tak, že po objednávke Vám prídu tieto údaje do emailu automaticky. Nachádzajú sa úplne na v dolnej časti emailu.

1. Vyberte si tovar
Z ponuky E-shop po ľavej strane úvodnej stránky si vyberte kategóriu o ktorú máte záujem. Kliknite na jej nadpis a zobrazia sa ďalšie informácie.

2. Zvoľte typ a množstvo
Detail tovaru obsahuje informácie o tovare, parametroch a technológiách a charakteristiku tovaru, dodacie podmienky, množstevné zľavy, hodnotenie, záručné špecifiká a ďalšie. Vyberte si množstvo tovaru. Kliknite na tlačidlo "do košíka". Tovar tým vložíte do košíka. Kedykoľvek ho potom môžete odstrániť, prípadne meniť množstvo tovaru.

3. Košík
Vstúpiť do košíka môžete kliknutím na nápis v hornej časti stránky na  - Nákupný košík. Kliknutím na obrázok sa Vám zobrazí obsah nákupného košíka.

4. Obsah košíka
V košíku je prehľadne zobrazený všetok tovar, ktorý ste do neho vložili. Každý kus tovaru je na samostatnom riadku. Je možné ešte meniť množstvo tovaru. Každý jednotlivý kus môžete taktiež z košíka odobrať.

5. Skontrolujte si obsah košíka
Pod výpisom tovaru je zobrazená celková cena. Tá však zatiaľ neobsahuje cenu za doručenie, ktorá bude pripočítaná po výbere spôsobu doručenia alebo vyrátaná podľa povahy tovaru neskôr v procese objednávky. V košíku si dobre skontrolujte čo nakupujete. Prípadné reklamácie z dôvodu vybrania zlého tovaru nemusíme akceptovať. Ak ste už tovar objednali a chcete niečo zmeniť, informujte nás skôr ako objednávku začneme realizovať.


6. Vyberte spôsob doručenia a platby
Tovar zasielame:
Prepravnou spoločnosťou, vlastnou dopravou alebo  si tovar vyzdvihnete osobne.

8. Kontrola údajov - Objednanie tovaru
Po odkliknutí ikony „OBJEDNAŤ“ sa Vám zobrazí znova obsah Vami objednaného tovaru.

9. Vyplnenie dodacích a fakturačných údajov
Vyplňte osobné alebo firemné údaje a dodaciu adresu prípadne fakturačné údaje ak sú iné ako dodacie.

Máte možnosť vytvoriť registráciu v zákazníckej sekcii. Získate tak možnosť kontroly vašej objednávky. Ak súhlasíte s obchodnými podmienkami, stačí už len odoslať objednávku a tešiť sa na svoj tovar.
Na Váš e-mail Vám príde potvrdenie ako aj všetky údaje o objednávke.

10. Pozor na tovar na špeciálnu objednávku
Tovar na špeciálnu objednávku sa rozumie: Nákup väčšieho množstva ako je bežné, špeciálna technika, nárez tovaru na presnú mieru.

Pri tomto tovare nieje možné ich vrátenie tak, ako je napísané vo Všeobecných obchodných podmienkach v sekcii Vrátenie tovaru, nakoľko tieto diely sú špecialne pre jedného zákazníka a nie je možné ich znova predať resp. použiť. Je možné ich reklamovať v súlade s VOP a Reklamačným poriadkom.

11. Nepreberanie zásielok
Neprevzatím zásielky dochádza k porušeniu kúpnej zmluvy zo strany kupujúceho podľa § 2118 zákona č. 89/2012 Zb. (česká legislatíva) a § 588 zákona č. 40/1964 Zb., Občiansky zákonník (slovenská legislatíva) a budete povinný uhradiť predávajúcemu vzniknutú škodu napr. náklady na prepravu tovaru a dobierky, ktoré musel predávajúci uhradiť prepravcovi podľa § 2913 zákona č. 89/2012 Zb., Občiansky zákonník (česká legislatíva) a podľa § 420, § 442, § 592 a § 593 zákona č. 40/1964 Zb., Občiansky zákonník (slovenská legislatíva).

Neprevzatá dobierka nie je odstúpenie od zmluvy!
Kupujúci odoslaním objednávky uzatvára kúpnu zmluvu, ktorá je záväzná nielen pre predávajúceho, ale aj pre kupujúceho.
Predávajúci sa zaväzuje tovar dodať, a kupujúci (koncový zákazník) sa zaväzuje tovar prevziať a zaplatiť. Predajca svoju povinnosť splní okamihom odovzdania zásielky na poštovú prepravu či na miesto osobného odberu.
O odoslaní balíčka je kupujúci informovaný emailom a tiež dostane informácie od prepravcu (ak uvedie svoje telefónne číslo a email pri uzatváraní kúpnej zmluvy). V prípade potreby môže kupujúci kontaktovať nás či dopravcu a dohodnúť sa na zmene termínu doručenia alebo predĺžiť dobu uloženia zásielky na výdajnom mieste.
Pokiaľ si zásielku kupujúci neprevezme, jedná sa z jeho strany o zrejmé porušenie kúpnej zmluvy a kupujúci týmto nesie zodpovednosť za škodu, ktorá týmto vzniká predajcovi. Kupujúci je povinný uhradiť predávajúcemu všetky náklady vynaložené na zaslanie balíka.
Pokiaľ sa nám zásielka odoslaná na dobierku vráti ako nevyzdvihnutá, bude zaslaná výzva emailom na zaplatenie zbytočne uhradeného poštovného. Pokiaľ nedôjde k uhradeniu, odovzdáme dlžnú čiastku právnej kancelárii a inkasnej agentúre na vymáhanie. Upozorňujeme, že v takom prípade sa konečná suma požadovaná od dlžníka šplhá až na niekoľko stoviek eur.
Ak bude mať zákazník záujem o opätovné zaslanie tovaru, vyhovie mu predávajúci po zaplatení čiastky vopred na náš účet zahŕňajúci cenu tovaru, pôvodné poštovné a nové poštovné.

Vytvorené systémom www.webareal.sk

ODExNWY